Halaman

Jumaat, 4 November 2011

SUKAN SEA 2011: MALAYSIA SASAR 45 PINGAT EMAS



Menteri Belia Dan Sukan menyatakan bahawa Malaysia hanya mensasarkan 45 pingat emas je coz ramai atlit kebangsaan yang berstatus elit tidak menyertai kejohanan ini disebabkan pelbagai masalah cam injury dan taktikal pasukan itu sendiri. Antara yang tidak join sukan sea ni ialah Chai Fong Ying dan Daniel Bego. Gue minat gile kat Chai Fong Ying nie coz teknik wushu dia memang amat berseni sekali. Apa yang penting, dia memang cantik ah. Hahaha.
Bagi gue, ini lah peluang kepada atlit-atlit baru yang dipanggil untuk menggantikan diorang nie untuk menyerlah dan menyinar sekaligus leh mewujudkan persaingan kepada atlit elit nie. Malaysia patut jadi cam negara China dalam melahirkan bakat badminton apabila 40 orang atlit elit setahun leh dihasilkan oleh diorang nie. Sebab tu kalu kita tengok, ramai player negara China banyak yang berhijrah ke luar negara untuk bermain. Nak je suh MSN p antar spy tengok camne Lin Dan n the gengs trening n applykan kat bakat-bakat baru di Malaysia nie.
Apapun, gue berharap sangat kat member2 gue yang bakal mewakili malaysia di sukan sea nanti cam Fendi, Medang, Miji n seangkatan tu main la elok2 kayak k. Semoga malaysia leh tuai emas di tangan korang nanti. Gue percaya korang memang tip top di malaysia n indonesia nie. So, buktikan my frenzs dengan pengalaman korang yang luas tu. Gue memang berharap agar dapat tengok korang semua naik pentas ambik pingat emas tu....aminnn.
  
Nak baca lebih lanjut, klik sini

Tiada ulasan:

SHARE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ANAK BUAH SAYA...